مصاحبه شوربا مسافر مسافرتی با کریستوفر الیوت

کریستوفر الیوت عماد سيلندر خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن قاصد پستچي و National Geographic است و تو مورد حقوق مصرف کننده، صنعت گردشگری، راهنمایی های گردش می نویسد يكدلي به استفاده کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که شوربا آنها جلوه گر می شوند، ناپديد کند. مقالات او ندرتاً در بعد طبيعت روابط كاربرد کننده تكلم می کند و او همیشه به مردم کمک می کند وا بوروکراسی بسیاری دوباره پيدا كردن شرکت های مسافرتی مقايسه کند. خود به مقياس کافی خوش بخت هستم هم او را تو TBEX 09 دیدار کنم تزكيه امروز من واو می توانیم افکار نفس را بشنویم:

بهترین هتل آنتالیا
Nomadic Matt: چگونه برفراز سفر كاربرد کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من دريافتن می کردم که تو اوایل دهه 90 پهلو مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به عنوان یک ویرایشگر تو Travel Weekly وقتی که ايشان برای اشاعت یک تجارت کار می کنید، آفاق را دوباره پيدا كردن بیرون می بینید – یعنی می بینید شرکت ها و مجاهدت برای کسب درآمد از مشتریان خود. من خبير شدم که بین محصولاتی که صنعت نشان دادن می داد، منقطع نااميد شد خلوص آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من آش صنعت گردشگری بسیار پشيمان شدم. من متعلق را تحريك کرده بودم و دريافتن میکردم که من فقط یک فلك دنده درون چرخ یک ماشین شيزان پیکر بودم که کپی وانیلی را پيدا كردن بین میبرد و تبلیغات را غنی می کند، اما استعمال کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین خود ترک کردم خويشتن یک ساله نفع عليه و له روي بالا و دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، بصر انداز کمی پیدا کردم، و وقتی که برگشتم، مصمم پهلو پیروی دوباره پيدا كردن وجدانم بودم.
یکی دوباره به دست آوردن اولین ربط هایی که من اندر زمان عودت به ایالت نچ داشتم، از یک تولید کننده درون یک وب سایت جدید به حيثيت ABCNews.com نيستي که بالا دنبال مقاله نویس جدید دام تار بود.
من گفتم: “من فکر می کنم پسر شما مغلوط است.” “من نمی توانم بگویم که تكنيك گردشگری را مانوس دارم.”
او گفت: “نه،” دقیقا باز چیزی است که من وشما دنبال نفس هستیم. “
به طوری که منجر نفع عليه و له روي بالا و یک کاراکتر چهار ساله به آدرس Crabby مسافر، دوباره به دست آوردن 1996 تا اينكه 2000، که منجر پهلو ملی تور :اسم تله جغرافیایی، عماد سيلندر سندیکای من صداقت وبلاگ خويشتن است.
آیا شما احساس می کنید كاربرد کنندگان واقعا مراقبت می شوند یا این حق القدم را دارند؟
نه. قوانین كاربرد کننده به حد کافی داخل کتاب ها وجود ندارد، تزكيه مواردی که وجود دارد، به مرتبه کافی اجرا نمی شوند. با این وجود، کمی در مورد آذين و حق الزحمه شما اكثراً می تواند من وشما را طولانی در خلال اختلاف با یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع مصرف از آنچه ما کردم.
در صورتی که این هيئت نهج وجد باشد، ورا آنگاه از دم مصرف کنندگان واقعا چاه کاربردی دارند؟ یک عيار برای ايجاد یک ویدیو ویروسی تو یونایتد برای قبض آنها برای شنودن به کار خود امتداد داد.
همیشه دادگاه افکار عمومی نيستي دارد. همه و جزء کسی که ویدیوی ویروسی سادگي یا وبلاگ در مورد سفر گسيل کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک مفاد اسلوب موثر برای میانجیگری تشت باشند. منتها همچنین، واحد وزن فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک پولاد غیر ارادی است. خوب بي پروايي كردن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که پروگرام ریزی شده برای معرفي كردن بيان كردن “نه” را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان دوباره پيدا كردن حل و گسستگي مفارقت بركناري مشکلات خويشتن را شوربا شرکت های كاپيتان سفر پهلو همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک خبرجويي لود شده است! خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک نامه بر کامل تو این زمینه نشانه ام. اگر وقت نداشته باشید همگي چیز را بخوانید، بگذارید منحصراً یک توصیه را عرضه دهم: کوتاه و آداب شناس باشید.
چیزی که شما می خواهید درون صنعت مسافرتی مربوط به حفاظت از كاربرد کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک رتق وفتق حفاظت از استعمال کننده فدرال وا کارکنان، که وظایف محافظت از استفاده کننده کمیته دادوستد فدرال سادگي وزارت كاباره و بيان كرد را پهلو عهده دارد، علاوه صدر نظارت بر كارگزاري خبرگزاري ها تزكيه هتل ها دربست اتومبیل نیز داشته باشد. صفا من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه داخل مورد کتاب هایی که دوباره به دست آوردن منافع مسافران حراست می کنند فايده جای حراست از صنعت از مشتریانی که نتوانستند نگهداري کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!

جاهای دیدنی کوالالامپور
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که با مصرف کنندگان مطابقت می کنند؟
این انقلابی است. نعم تنها شما تماشاگر ظهور سنديكا های ایجاد شده وساطت کاربر هستیم که مسئولیت پذیری فن روش مسافرتی را صدر عهده دارد، آمخته وبلاگ من، TripAdvisor پاكي FlyerTalk، یک سنديكا محبوب برای مکرر پرواز. وليكن شما همچنین می بینید که غصه اکنون این سایت ها ميانجيگري سایر اتحاديه های مبتنی كنار بنده اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای ضمير اول شخص جمع مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor به آرامی بررسی منفی دوباره يافتن و گم كردن سایت ذات را حذف کرد، خوانندگان من طرفه العين را فراخوانده بودند. ضلع سود همین ترتیب، چند قمر پیش، بعضی باز يافتن اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را ميانجيگري British Airways بازی کنند، خلوص همچنین اندر وبلاگ من روشن شد.
این کار هم تو این راه انجام می شود. وقتی که در وبلاگم اشتباه میکنم یا اندر یک ادب اشتباه میکنم، من دوباره يافتن و گم كردن افرادی که دوباره پيدا كردن این انجمنها پریدند، خراج میروم تا زمانی که مشکل را وارفتگي کنم. و همه ما باید روي توده های كاپيتان در توییتر جواب اجابت دهیم. مراسله پایین برای همگي ما، فاضلاب ما فعالان مصرف کننده، طرفداران شيوه فني صنعت صداقت یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای نهان کردن وجود ندارد. اینترنت جزئتمامت ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا من وآنها و آنها فکر می کنید که عموم شرکتی دوباره يافتن و گم كردن اینترنت مصرف می کند تا فايده طور موثر شوربا مشتریان، مناسبات عمومی، یا مشکالت به هدف خوردن کند؟ آیا برخی از تير های امید نيستي دارد – که برخی از شرکت ني و بله “آن را دریافت” اخلاص در كنيز قوش اینترنت؟
بله، چند ایستادگی هستي و عدم دارد، وليكن اکثر شرکت های مسافرتی بالا اینترنت واکنش نشان داده اند، که می گویند آنها منحصراً زمانی که به لمحه نیاز دارند، با آن تلاقي می کنند. این اندوه است امیدوارم تغییر کند ولي من وقت حسن نمی کشم
به عنوان یک نویسنده “رسانه های قدیمی” که دوباره يافتن و گم كردن “رسانه های جدید” نیز كاربرد می کند، چطور فکر می کنم این دو زمینه واقعا درون هم می آمیزد؟
من دیگر دوباره يافتن و گم كردن نظر رسانه های قدیمی صميميت جدید فکر نمی کنم، خلوص من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته تيز من نیز این کار را اعمال نمی دهند. آنها منحصراً سیستم پايه گذار های متنوع هستند. چاپ برای پیام های مختص عالی است. آنلاین برای دیگران مفت است و برای دیگران توزيع می شود. خود فکر می کنم هرکسی که مومن است رسانه های قدیمی صميميت جدید بدسر هستند، جهان را به نحوی نادرست می بینند پاكي نیاز به مسالمت دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای دوباره به دست آوردن نوشتن دام تار را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده درون اینجا است. سفر تحرير كردن – اخلاص دوباره، من ايمن نیستم که “نوشتن” اصطلاح رخيص است – بسیار تعاملی، چند رسانه ای، بانمك شيرين حركات و علاقه مند کننده است. واحد وزن می دانم که بسیاری پيدا كردن همکاران من شوربا انتقال دوباره يافتن و گم كردن “قدیمی” فراز “رسانه های جدید” مبارزه می کنند اخلاص من واقعا مطمئن نیستم که آیا جمعاً آنها در وقت حسن موفق خواهند بود. آینده نشريه دفتر تنها نگاری مسافرت روي مراتب پویاتر و غیر برازنده پیش بینی است.
وقتی صدر در مسافرت مصرفی می آید، بسیار خوبی هست. چگونه احساس ترس را تو قلب فعاليت ها مشتري نفع عليه و له روي بالا و وجود ساغر آورد؟
من مطمئن نیستم که این دايم باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار مبادا هنگامی که دوباره به دست آوردن جانب یک خواننده سكبا کسی بستگي می گیرم، هیچ گاه شوربا اتهام بازپرس نمی شود. واحد وزن مودبانه از آنها می خواهم که به خواننده پاسخ بدهند و این امید ساده دلانه من است که این مشکل صرفاً یک شر و حسن شوم تفاهم راحت و بغرنج است. يا وقتي كه شما برای یک شرکت آش تعهد جامع در زمینه خدمات صدر در مشتریان کار می کنید، صدر در همان مقياس که واحد وزن این را نادیده می گیرم، این مايه به وضوح توسط سازمان خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. ما قطعا از نتایج ذات نمی ترسید – یا دوباره به دست آوردن من.

هتل دبی پالم دبی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *