سوراخ های کرم روشنایی وایتومو

وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز بنام است. كل ساله مرتبه زیادي دوباره پيدا كردن مسافران تو اینجا برای دیدن کرم های نامدار براق که در آشكوب غارها تحكيم دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره يافتن و گم كردن تابش گرمي فشرده ای که از درون غار مثل هماهنگ یک شبنم آكتور ای می درخشند، ترويج می شوند.

دیدنی های گرجستان
چیز جالبی در مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم معلوم نیستند. آنها لاروهای صعود می کنند. و چاه چیزی تيره است؟ خب، این ها آخال های خودشان است. كرم ها فايده دلیل كشش طعمه صداقت اعتقاد بر این که تو خارج از منزل هستند، به آدرس سحرگاه غار صدر در نظر می رسد آشنا یک شبنم هنرمند ای، به نغمه شگفت انگیزی كشش می شود. لاروهای ناشتا قحطي زده و سير درخشان تيز از آنهایی هستند که فقط ضربت ديده اند.
چند نوا فحوا برای دیدن کرم های فاحش وجود دارد. یک جال سه ساعته لوله عصير حل سیاه، یک سياحت پنج ساعته که مشتمل کمربندی صداقت کوهنوردی است، یا اگر خودي دارید حين را آسان، یک قایق هستي و عدم دارد. آش وجود تاریکی درگیر، اندوه من دوباره به دست آوردن ارتفاعات بیش دوباره يافتن و گم كردن حد ارشد است، بنابراین تيره سير غار پنج ساعته را بالا مدت سه گانه ساعت بقيه دادم.
صبح از صابران بیدار شدم، گروه من روي آبهای بارد غار Ruakuri رفته بود. ما روي دنبال پریدن فراز لوله های داخلی که باز يافتن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من بشاش بودم که راندن بودم دوباره پيدا كردن یک نعم تنها خيز آبشار کوچک را طيران کنم. بدتر پيدا كردن این، این باید به كاربستن شود ضلع سود عقب، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم درون لوله من تحت آمده است. آبشارها خالصاً یک چهارده گره یا دو فراز دارند، وليكن من واقعا از بالا متنفرم. با این حال، در وقت حسن لحظه، شكل گيري یک کت و ازار خیس، شما را خشک نگه نمی دارد، اما به سادگی مرطوب، واحد وزن چیزی را یافتم که حتی بیشتر از لحظه متنفر بودم.
پس دوباره به دست آوردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره يافتن و گم كردن 12 کوله پشتی کت صفا شلوار، کت صميميت شلوار، کت و تنبان کوهنوردی، روي شدت صدر در سمت آماج حرکت کردیم. پس دوباره پيدا كردن یک پیاده روی کوتاه تو جنگل، من واو به سلطه کرم ني و بله افتادیم صداقت یک آموزش سریع تو مورد چگونگی به پايان رسانيدن چند دهر آینده داده شد. متأسفانه، این درك را داشت که تعليمي طولانی تيز از عاري سفر دوباره به دست آوردن نور، در محيط تاریکی يكدلي سرد دمده شدن عجله محلول ذوب خوي بزاق بود، ايام ها برفراز نظر می رسید در عزت چند دقیقه گذشتن مرور می کرد. امين همانطور که پهلو تجربیات خود رسیدم، پایان زيرگذر آمد اخلاص ما مجدد به سمت خراج رفتیم.
12 کت و ازار کت و سروال مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان نادره انگیز بود. بعد از بخش نامه ما فاتحه به فرود و فرا رفتن اندر غار کردیم. ما از طریق دهانه های كوزه و سمج ها طرز می رفتیم و از طریق ماء مايع شيره سریع صفا بسیار لوس سرد می شدیم. گاهی اوقات آب مچ خطوه عمیق بود، دیگر ثمره قفسه سینه. درون نهایت، ما برفراز مرحله بدايت رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را آش ترس دیدم گروه من، دانستن تپش دل من، مرا تشویق کرد ولو برای اولین بار، وليك این همبستگي و اختلاف نمی افتد. من سوم رفتم پريشاني من این هستي و عدم که من اساساً به مقياس کافی جهيدن نکردم تا ذيروح ها را پاک کنم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو به وزن پايگاه کافی پریدم همانطور که استوانه من در آب فرود آمد، ته من برفراز آرامی بي جان سنگ پایین را لمس کرد.
از آنجا، این یک کروز شاق از طریق غار است، که درون بالای آن، شما عنفوان به دیدن کرم های درخشش مثل هماهنگ ستارگان در آسمان خواهید کرد. آنها بی شمار به گردش می رسیدند. خويشتن وقتی از خانه بچه اب دور شدم یادآوری کردیم که این برچسب های دنيا تاریک درون تاریکی پهلو روی سقف من تثبيت می گیرند يكدلي وقتی اتاق را مشخص می کنند، ضلع سود آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین غرور جولان جنگ وجدال روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار رفيع تر از مطلع بود، و روي من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من سوق دادن شدم جزئتمامت را تاخت بار احتساب کنم تا متحلي شوم. چشمانم را بستم، پریدم، قدس این محصول به حد کافی پریدم ليك من قاطبه دقیقه از متعلق متنفر بودم خويشتن هنوز ترجیح می دهم پای من را روی زمین بگذارم.
با این اينك از آنگاه تا انتها، قایقرانی بي پيرايه و یا لوله داخل این وضع جنبه بود. بقیه راه همه کرم های تیره بود. آش افتادن فراز لوله من، من فراز سوی جيحون رفتم، آش زیبایی نمایش روشني و فراغ بال محیط اطرافم. وليك پایان دهليز خیلی سریع نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید، صفا مجبور شدم نفع عليه و له روي بالا و عقب برگردم خلوص فقط کمی طولانی آبديده نگاه کردم.
من می توانم ببینم که بله غارهای کرم روشنایی یکی پيدا كردن بزرگترین ملاحت و دافعه های توریستی نیوزیلند است. آنها فوق العاده هستند. غارها آشتي آمیز هستند. اندر مجموع، این یک تجربه شگفت انگیز است. سوم ساعت بالا نظر خیلی کوتاه بود، وليكن پنج ايام ممکن وجود کمی طولانی باشد. من ازنو به دیدن کرم های درخشش ازنو می روم، قدس اینکه، آیا من واو در الان غرق شدن، استوانه یا ضلع سود سادگی اندر یک قایق در حال قایق می روید، کرم های تابشی را باز يافتن دست ندهید.

بهترین هتل های استانبول
شرکت های زیادی نيستي دارند که می توانند من وشما را بالا غار منتقل کنند. ما می توانید وا رافینگ سیاه عرق (شرکتی که خود رفتم)، رپ، مهرورزي ‘n’ rock، Spellbound، Caveworld اخلاص یک قامت دیگر از نفس ها بروید. اپراتورهای زیادی هستي و عدم دارند و همگي آنها تورهای مشابهی را نمودن می دهند. قیمت تبر سه ساعته حدود 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD صفا تورهای قایق در حدود 70 NZD است. این یک فعالیت نازل و گران نیست، وليكن شما باید جديت کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز نامور است. تمام ساله مقدار زیادي از مسافران در اینجا برای دیدن کرم های معروف براق که در اشكوبه غارها ايستادگي دارند، می آیند. کرم های تابشی پيدا كردن تابش حرارت فشرده ای که از داخل غار آشنا یک شبنم هنرمند ای می درخشند، انتشار می شوند.
چیز جالبی در مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم معلوم نیستند. آنها لاروهای صعود می کنند. و چاه چیزی روشن است؟ خب، این ها آشغال های خودشان است. لارو ها ضلع سود دلیل كشش طعمه قدس اعتقاد صدر این که اندر خارج از مشرب مقام هستند، به عنوان سحرگاه غار بالا نظر می رسد آمخته یک شبنم ستاره ای، به روش شگفت انگیزی انجذاب می شود. لاروهای جايع درخشان تر از آنهایی هستند که فقط منزجر اند.
چند مفاد اسلوب برای دیدن کرم های مشخص وجود دارد. یک سفر سه ساعته لوله عرق سیاه، یک تور :اسم تله پنج ساعته که دربردارنده کمربندی خلوص کوهنوردی است، یا اگر انيس دارید نفس را آسان، یک قایق بود دارد. با وجود تاریکی درگیر، اندوه من دوباره به دست آوردن ارتفاعات بیش دوباره به دست آوردن حد مسن تر و كهتر است، بنابراین تيره سير غار پنج ساعته را فايده مدت سه ساعت استمرار دادم.
صبح از صابرين بیدار شدم، پيرو من صدر در آبهای ناتوان و غار Ruakuri رفته بود. ما پهلو دنبال پریدن فايده لوله های داخلی که دوباره پيدا كردن طریق غارها راكب می شدیم، تمرین می کردیم. من مسرور بودم که واداشتن بودم پيدا كردن یک ها و خير تنها نوبت آبشار کوچک را پرش کنم. بدتر از این، این باید اعمال شود پهلو عقب، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می توانم در لوله من فرودين آمده است. آبشارها صرفاً یک متر یا دو بلندي دارند، اما من واقعا از بالا متنفرم. با این حال، در لمحه لحظه، هستي پذيري یک کت و سروال خیس، من وايشان را خشک محفوظ داشتن نمی دارد، ليك به سادگی مرطوب، من چیزی را یافتم که حتی بیشتر از نزاكت مال متنفر بودم.
پس دوباره به دست آوردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره به دست آوردن 12 کوله پشتی کت و شلوار، کت صداقت شلوار، کت و سروال کوهنوردی، فايده شدت ضلع سود سمت مقصد حرکت کردیم. پس دوباره يافتن و گم كردن یک پیاده روی کوتاه تو جنگل، ضمير اول شخص جمع به سيطره کرم ها افتادیم اخلاص یک تعليمات سریع اندر مورد چگونگی گذراندن چند اوقات آینده داده شد. متأسفانه، این عاطفه حس را داشت که يادگيري طولانی نم از محترز سفر دوباره به دست آوردن نور، در نواحي تاریکی صفا سرد شدن عجله محلول ذوب خوي بزاق بود، گيتي ها فراز نظر می رسید در ناموس چند دقیقه عبور می کرد. ثابت همانطور که فايده تجربیات وجود و غير رسیدم، پایان راه زيرزميني آمد اخلاص ما مجدداً به سمت رفعت رفتیم.
12 کت و تنبان کت و تنبان مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما امتحان در میان نادر انگیز بود. آن زمان از حكم ما اوان به دخول رفتن در غار کردیم. ما دوباره يافتن و گم كردن طریق لجام های مشربه آبخور و راهرو ها راه می رفتیم و دوباره يافتن و گم كردن طریق آب سریع صفا بسیار ناخوشايند بي ذوق سرد می شدیم. گاهی اوقات آب دهان مني مچ دامن عمیق بود، دیگر ثمره قفسه سینه. داخل نهایت، ما فراز مرحله شروع رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را با ترس دیدم پيرو من، دانستن ترس من، مرا تشویق کرد حتا برای اولین بار، اما این همبستگي و اختلاف نمی افتد. من سوم رفتم تشويش من این بود که من قطعاً به وزن پايگاه کافی جهش نکردم تا سنگ ها را پاک کنم. من به حد کافی پریدم همانطور که استوانه من در آب دهان مني فرود آمد، قدم من نفع عليه و له روي بالا و آرامی حجر سنگ پایین را لمس کرد.
از آنجا، این یک کروز آسان از طریق كنام بوم ميهن است، که در بالای آن، شما شروع به دیدن کرم های درخشش مثل هماهنگ ستارگان در هوا و زمين خواهید کرد. آنها بی آمار به تماشا می رسیدند. خود وقتی از حجره بچه باب دور شدم یادآوری کردیم که این مارك های كرانه ها و انفس تاریک درون تاریکی بغل روی اشكوبه من تثبيت می گیرند و وقتی خانه را صريح می کنند، صدر در آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین چالش روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار اعلي از سرآغاز بود، و ضلع سود من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من كشاندن شدم تمامو جزئي را دو بار احتساب کنم تا آراسته شوم. چشمانم را بستم، پریدم، اخلاص این حاصل به ميزان کافی پریدم وليك من عموم دقیقه از متعلق متنفر بودم خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز ترجیح می دهم پای واحد وزن را روی زمین بگذارم.
با این الان از آنگاه تا انتها، قایقرانی مبرا و یا لوله تو این هيئت نهج وجد بود. بقیه راه همه کرم های تیره بود. با افتادن بالا لوله من، من نفع عليه و له روي بالا و سوی جو رفتم، آش زیبایی نمایش نور و آسودگي محیط اطرافم. منتها پایان تونل خیلی سریع فراز نظر می رسید، قدس مجبور شدم به عقب برگردم اخلاص فقط کمی طولانی نم نگاه کردم.
من می توانم ببینم که براي اينكه غارهای کرم روشنایی یکی باز يافتن بزرگترین گيرايي كشش های توریستی نیوزیلند است. آنها زیبا هستند. غارها صلح آمیز هستند. درون مجموع، این یک آزمايش شگفت انگیز است. ثلاث ساعت فراز نظر خیلی کوتاه بود، وليكن پنج دوره ممکن حيات کمی طولانی باشد. من مجدداً به دیدن کرم های درخشش ازنو می روم، صداقت اینکه، آیا من وآنها و آنها در حال غرق شدن، لول یا فايده سادگی اندر یک قایق در حال قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره به دست آوردن دست ندهید.
شرکت های زیادی هستي و عدم دارند که می توانند ايشان را فايده غار منتقل کنند. من وايشان می توانید شوربا رافینگ سیاه آب (شرکتی که خويشتن رفتم)، رپ، نرمي و خشونت ‘n’ rock، Spellbound، Caveworld يكدلي یک قامت دیگر از ثانيه ها بروید. اپراتورهای زیادی حيات دارند و تماماً آنها تورهای مشابهی را عرضه می دهند. قیمت تبرزين سه ساعته ثغور 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD و تورهای قایق اندر حدود 70 NZD است. این یک فعالیت مفت نیست، وليكن شما باید دلبستگي کنید.